مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:352021-12-22اجتماعي

ورود جدی شورای شهر و شهرداری به موضوع قطع درختان در دزفول


شورای شهر و شهرداری دزفول با جدیت به موضوع قطع غیر قانونی و هرس نامتعارف درختان ورود کرده اند.

- اظهار کرد: مدتی است که پدیده ناخوشایند قطع و هرس نامتعارف درختان و ماشین های حمل چوب در شهرستان دزفول مشاهده می شود که لازم است دستگاه های متولی هر چه سریع تر به این موضوع ورود کنند.

وی با اشاره به اعتراض های گسترده دوستداران محیط زیست و شهروندان نسبت به قطع غیرقانونی درختان در سطح شهر و شهرستان، این اعتراض ها را قانونی و به حق برشمرد و افزود: دغدغه شهروندان و دوستداران محیط زیست و ورود فعالانه و دلسوزانه آنها به این موضوع جای قدردانی دارد و لازم است که مسئولان متولی نیز جلوگیری از تداوم قطع درختان در تمام محدوده شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول با تاکید بر اینکه حفظ و صیانت از فضای سبز شهری وظیفه مهم مسئولان است، عنوان کرد: شورای شهر و سازمان فضای سبز شهرداری دزفول همواره این امر مهم را در دستور کار داشته و اکنون نیز جدی تر از گذشته به موضوع قطع و هرس نامتعارف درختان در محدوده شهری ورود کرده و با جدیت موضوع را از طریق مبادی قانونی پیگیری خواهند کرد.

پرآور تصریح کرد: ماده های قانونی متعددی از جمله ماده 686 قانون تعزیرات حکومتی در خصوص قطع غیرقانونی درختان وجود دارد که به راحتی می توان از طریق این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی شورای شهر و شهرداری به موضوع قطع درختان در دزفول

ورود جدی شورای شهر و شهرداری به موضوع قطع درختان در دزفول