مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:502021-12-22پزشكي

افزایش مبتلایان کرونای بستری در بیمارستان های فارس


براساس آخرین آمارها از وضعیت شیوع کروناویروس در استان فارس، شمار مبتلایان به کرونا یا افراد مشکوک دارای علائم بستری در بیمارستان ها و همچنین بیماران تحت مراقبت های ویژه درمانی در این استان، - نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

براساس آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع همه گیری کروناویروس در فارس، طی شبانه روز گذشته با بستری شدن 93 بیمار جدید، تعداد کل افراد بستری در بیمارستان های فارس به 617 نفر رسیده که 109 نفر از آنان به دلیل شرایط وخیم جسمی در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار تعداد بیماران بستری در بیمارستان های فارس روز گذشته 581 نفر و تعداد بیماران تحت مراقبت ویژه 89 نفر بود و طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش آمار بیماران نیازمند بستری و دریافت خدمات ویژه درمانی در فارس بوده ایم.

برپایه آمار روزانه علوم پزشکی شیراز، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و 815 هزار و 135 تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه و منجر به شناسایی 509 هزار و 207 بیمار مثبت شده است که خوشبختانه 499 هزار و 465 نفر از آنان بهبود یافته اند.

این آمار همچنین از وقوع یک مورد مرگ ناشی از ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در فارس حکایت دارد که بر این اساس آمار کل قربانیان کروناویروس تا صبح امروز چهارشنبه اول دیماه در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان کرونای بستری در بیمارستان های فارس

افزایش مبتلایان کرونای بستری در بیمارستان های فارس