مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:552021-12-22اقتصادي

عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر تا پایان سال به اتمام می رسد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: پیمانکار برای طرح تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر با ظرفیت سه هزار مترمکعب در شبانه تعیین شده و عملیات اجرایی آن تا پایان سال به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیمانکار برای طرح تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر با ظرفیت سه هزار مترمکعب در شبانه تعیین شده و عملیات اجرایی آن تا پایان سال به اتمام می رسد.

عملیات اجرایی تصفیه خانه کاشمر به عنوان نخستین پروژه مشارکتی این شرکت با آستان قدس رضوی نیز آغاز شده و پیشرفت 20 درصدی دارد.

وی با اشاره به مهمترین پروژه های در حال اجرای شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در سال جاری افزود: اجرای فاز صنعتی شهرک صنعتی شماره 5 مشهد در گستره 20 هکتار، توسعه شهرک صنعتی کلات به مساحت 100 هکتار، توسعه ناحیه صنعتی جغتای به مساحت 130 هکتار و ناحیه صنعتی زاوه به مساحت 28 هکتار از جمله این طرحها است که عملیات اجرایی آنها در حال انجام است.

بهرامی زاده در ادامه گفت: تفاهم نامه هایی با سازمانهای دست اندرکار برای تامین برق شهرک ها و نواحی صنعتی شماره 5 مشهد، کلات، گناباد، سبز وار، میان جلگه، خوشاب و داورزن منعقد و عملیات اجرایی آنها آغاز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر تا پایان سال به اتمام می رسد

عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر تا پایان سال به اتمام می رسد