مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:152021-12-22فرهنگي

حرفه ای شدن رسانه ها را حمایت می کنیم/ واردات کاغذ با ارز نیمایی


معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از حرفه ای شدن رسانه ها حمایت می کنیم، گفت: در تلاشیم با ارز نیمایی کاغذ وارد کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی فرشادی پور در جمع اصحاب رسانه همدان با بیان اینکه حدود 200 نشریه، چند تشکل صنفی فعال و جمعی از فعالان رسانه ای در همدان وجود دارد، گفت: در کشور مجموعه ای از مسائل عمومی در حوزه رسانه داریم که البته، چالش های ما چالش های عمومی است.

وی با بیان اینکه قبول ندارم که عده ای می گویند که سال ها است که مشکلات را مطرح کرده ایم و نتیجه نداده است، اضافه کرد: بنده تغییرات زیادی را در سال هایی که با رسانه ها کار می کنم، حس کرده ام.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به معافیت هایی که به رسانه ها داده می شود، مطرح کرد: روند از نظر من در حوزه رسانه ها رو به جلو است.

مهدی پور ادامه داد: بیمه صندوق هنر بیمه ای نیست که شامل مشاغل سخت و زیان آور باشد، کسی که متولی امر رسانه می شود و از ما جواز می گیرد، تضمین کرده که اهالی رسانه خود را بیمه می کند.

وی تصریح کرد: علت ناپایداری این شغل، این است که شیوه نامه هایی که هست از سوی مسؤلین رسانه ها به درستی به انجام نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرفه ای شدن رسانه ها را حمایت می کنیم/ واردات کاغذ با ارز نیمایی

حرفه ای شدن رسانه ها را حمایت می کنیم/ واردات کاغذ با ارز نیمایی