مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:352021-12-22پزشكي

زمان بندی تزریق دز سوم واکسن اسپوتنیک و آسترازنکا تغییر کرد


البته افرادی که دز اول و دوم واکسن آنها سوبرانا بوده است می توانند بعد از گذشت 29 روز از تزریق دز دوم، نسبت به تزریق دز سوم این نوع واکسن اقدام کنند.

- البته افرادی که دز اول و دوم واکسن آنها سوبرانا بوده است می توانند بعد از گذشت 29 روز از تزریق دز دوم، نسبت به تزریق دز سوم این نوع واکسن اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که زمان بندی تزریق دز سوم واکسن کرونا برای افرادی که دز اول و دوم واکسن آنها اسپوتنیک و آسترازنکا بوده است از 6 ماه بعد از تزریق دز دوم به سه ماه تغییر کرد.

دکتر قاسم اویس روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اعلام آغاز تزریق دز سوم واکسن کرونا برای افراد 18 سال در مازندران از امروز اول دی ماه همزمان با سراسر کشور، افزود: براساس ابلاغیه جدید کمیته علمی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا حدود 2 میلیون نفر از افراد واجد شرایط مازندرانی می توانند از امروز نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا خود اقدام کنند.

وی با اعلام خبر تغییر زمان بندی تزریق دز سوم واکسن کرونا برای افرادی که دز اول و دوم واکسن آنها اسپوتنیک یا آسترازنکا بود، ادامه داد: تمام شهروندان مازندرانی که دز اول و دوم واکسن کرونا آنها آسترازنکا، اسپوتنیک، بهارات، سینوفارم و برکت بود، می توانند بعد از گذشت سه ماه از تزریق دز دوم نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بندی تزریق دز سوم واکسن اسپوتنیک و آسترازنکا تغییر کرد

زمان بندی تزریق دز سوم واکسن اسپوتنیک و آسترازنکا تغییر کرد