مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:552021-12-22ورزشي

ظرفیت فوتبالی اصفهان بالاست/ برنامه ‍ای برای تغییر اسکوچیچ نداریم


رییس فدراسیون فوتبال در خصوص آوردن VAR گفت: با توجه به استفاده از این سیستم در اکثر کشورهای دنیا، نبود آن در کشور ما باعث آسیب رسیدن به باشگاه ها و داوران می شود و در مجموع به فوتبال ملی آسیب می زند و این برازنده فوتبال ایران که رنکینگ یک آسیا قرار دارد، - ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون فوتبال در خصوص آوردن VAR گفت: با توجه به استفاده از این سیستم در اکثر کشورهای دنیا، نبود آن در کشور ما باعث آسیب رسیدن به باشگاه ها و داوران می شود و در مجموع به فوتبال ملی آسیب می زند و این برازنده فوتبال ایران که رنکینگ یک آسیا قرار دارد، نیست.

شهاب الدین عزیزی خادم امروز (چهارشنبه، اول دی ماه) در جریان مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان، اظهار کرد: هیئت فوتبال اصفهان با وجود سال سختی که همراه با کرونا بود، مسابقات زیادی در سطح استان برگزار کرد و این نشان دهنده عملکرد مناسب این استان است.

آمار و عملکرد هیئت فوتبال اصفهان در سطح استانی و کشوری نشان دهنده اقدامات مهم آن است.

وی افزود: ورزش اصفهان ظرفیت بالایی دارد و یکی از استان های پیشگام در عرصه ورزش علی الخصوص فوتبال است که کار را برای هیئت های دیگر سخت می کند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به مسئولیت سنگین هیئت فوتبال باوجود بودجه بسیار کم تصریح کرد: گزارش عملکرد استان اصفهان بسیار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فوتبالی اصفهان بالاست/ برنامه ‍ای برای تغییر اسکوچیچ نداریم

ظرفیت فوتبالی اصفهان بالاست/ برنامه ‍ای برای تغییر اسکوچیچ نداریم