مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:002021-12-22سياسي

«سلیمانی ها» به چاپ دوم رسید


کتاب «سلیمانی ها» شامل روایت هایی از بازتاب شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در زندگی مردم به تازگی توسط انتشارات راه یار به چاپ دوم رسید.

- ، کتاب سلیمانی ها شامل روایت هایی از بازتاب شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در زندگی مردم به تازگی توسط انتشارات راه یار به چاپ دوم رسیده است.

تحقیق و مصاحبه های این کتاب به عهده مهدی خلیلیان موحد، زینب ناجی جمال و مرضیه هاشمی بوده و تدوین آن هم توسط فریده الیاسی فرد، سمیرا چوبداری، مرضیه ذاکری و لطیفه نجاتی انجام شده است.

در بخشی از مقدمه کتاب سلیمانی ها آمده است: کتاب پیشِ رو افزون بر بیان خاطرات در غم فراق حاج قاسم و یارانش، روایتی است از عزم ها و تحول ها که کمترین اثر ثبت و ضبط آنها، کمک به تاریخ برای به یاد سپردن آن رویداد بزرگ است؛ اما کاربرد اصلی اش، در استخراج روش ها و تکنیک های فرهنگی و تربیتی جوشیده از میان زندگی مردم است.

رفتن به سراغ تجارب مردمی، کشف واستخراج این روش ها و تکنیک ها، مداقه کردن در آنها و تشخیص سره از ناسره، غنی سازی و بازگویی آنها باعث می شود این جریان مبارک کوثر شود.

همچنین، ثبت این بازتاب های اجتماعی، به خوبی حاج قاسم را در آینه ادراک مردمی روایت می کند و خود مانع تحریف روایت حاج قاسم در طول زمان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلیمانی ها» به چاپ دوم رسید

«سلیمانی ها» به چاپ دوم رسید