مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:052021-12-22دانش

دعوت از دانشجویان برگزیده برای کمک به پیشبرد برنامه راهبردی دانشگاه علامه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی در نخستین نشست صمیمی هیئت اندیشه ورز راهبردی این دانشگاه گفت: - سرپرست دانشگاه علامه گفت: دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخورد ها و پیشنهاد های خود را برای بهبود شرایط به هیئت رییسه دانشگاه انتقال دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی در نخستین نشست صمیمی هیئت اندیشه ورز راهبردی این دانشگاه گفت: هدف از این نشست، مشورت، همفکری و ارتباط متقابل با دانشجویان دانشکده های مختلف برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها و ماموریت ها و همچنین ارتقا و تعالی دانشگاه است.

وی بیان کرد: دانشگاه علامه طباطبایی پتانسیل علمی بالا و امکانات بسیاری دارد که می تواند به عنوان دانشگاه تاثیرگذار در جامعه ایفای نقش کند.

دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخورد ها و پیشنهاد های خود را برای بهبود شرایط به هیئت رییسه دانشگاه انتقال دهند.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: در ماموریت ها و چشم انداز های دانشگاه دو راهبرد بهبود و ایجاد طراحی شده است تا بر اساس آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانشجویان برگزیده برای کمک به پیشبرد برنامه راهبردی دانشگاه علامه

دعوت از دانشجویان برگزیده برای کمک به پیشبرد برنامه راهبردی دانشگاه علامه