مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:402021-12-22سياسي

کل کشور درگیر جنگ تحمیلی شد/ جوانان علیه دشمنان اتحاد دارند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حضور شهدای دیگر استان ها در خوزستان نشان دهنده آن است که جوانان کشور از نخستین روزهای جنگ اتحاد داشتند و همه کشور درگیر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا نجاتی ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم کربلای هویزه گفت: 16 دی، روزی است که شهدای کربلای هویزه همچون شهید علم الهدی و دیگر جوانان شهیدی که در همان روزهای اول حمله دشمن بعثی به کشور صورت گرفت، مقابل دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه عمده این جوانان دانشجو یا طلبه بودند، افزود: این جوانان کشور که 72 نفر بودند که مزارشان در محل شهدای هویزه قرار دارد از استان های مختلف کشور هستند که این امر نشان دهنده همبستگی و اتحاد جوانان از نخستین روزهای جنگ تحمیلی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان یادآور شد: این اتحاد و همبستگی جوانان کشور این پیام را دارد که همه کشور درگیر جنگ شده و مردم و جوانان خوزستانی تنها نیستند بلکه همه جوانان کشور آمدند و در برابر دشمن مقاومت کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در راستای تکریم این شهدا امروز جلسه ای با حضور دستگاه های اجرایی تشکیل شده تا یک برنامه در 16 دی ماه سال جاری در محل مقبره این شهیدان برگزار شود و خانواده های این شهدا نیز حضور خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کل کشور درگیر جنگ تحمیلی شد/ جوانان علیه دشمنان اتحاد دارند

کل کشور درگیر جنگ تحمیلی شد/ جوانان علیه دشمنان اتحاد دارند