مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:502021-12-22بين الملل

توقف پروازهای سازمان ملل به صنعا به دلیل بمباران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های یمن امروز (چهارشنبه) به نقل از خالد الشایف مدیر فرودگاه صنعا نوشتند که بمباران این فرودگاه توسط جنگنده های نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی، - مقامات یمن اعلام کردند که به دلیل بمباران فرودگاه صنعا توسط نیروهای متجاوز ائتلاف به سرکردگی سعودی، تاسیسات هوانوردی غیرنظامی و هواشناسی این فرودگاه از بین رفته و به همین دلیل فرودگاه بر روی پروازهای نهادهای سازمان ملل بسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های یمن امروز (چهارشنبه) به نقل از خالد الشایف مدیر فرودگاه صنعا نوشتند که بمباران این فرودگاه توسط جنگنده های نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی، تاسیسات و تجهیزات هوانوردی غیر نظامی آن را از بین برد و این فرودگاه را از مدار خدمات رسانی خارج کرد.

راعد طالب معاون سازمان هواپیمایی و هواشناسی یمن نیز گفت: جنگنده های ائتلاف متجاوز عصر دوشنبه موسسه هواشناسی سازمان هواپیمایی، ساختمان های قرنطینه، انبارها و جایگاه های سوخت گیری هواپیما در فرودگاه صنعا را هدف قرار دادند.

وی از تعلیق پروازهای سازمان های ملل متحد به فرودگاه صنعا تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: این تصمیم برای اطمینان از امنیت پروازهای سازمان ملل متحد و کارکنان آن اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پروازهای سازمان ملل به صنعا به دلیل بمباران

توقف پروازهای سازمان ملل به صنعا به دلیل بمباران