مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 13:052021-12-22اقتصادي

ایجاد موزه های خصوصی از اولویت های میراث فرهنگی آذربایجان شرقی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: ایجاد ظرفیت های مختلف در راستای توسعه گردشگری از قبیل زمینه سازی برای فعالیت مستمر موزه ها و ایجاد و توسعه موزه ها و مجموعه های خصوصی شاخص و منحصر به فرد از اولویت های این مجموعه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: ایجاد ظرفیت های مختلف در راستای توسعه گردشگری از قبیل زمینه سازی برای فعالیت مستمر موزه ها و ایجاد و توسعه موزه ها و مجموعه های خصوصی شاخص و منحصر به فرد از اولویت های این مجموعه است.

احمد حمزه زاده روز چهارشنبه، یکم دی ماه در مراسم اعطای پروانه فعالیت موزه هنرهای مفهومی در تبریز اظهار کرد: فعالیت مجموعه های خصوصی، یکی از جذاب ترین ظرفیت های گردشگری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مجوز موزه هنرهای مفهومی در تبریز به نام ناصر بخشی صادر شده است و یقیناً فعالیت آن در راستای جلب رضایت گردشگران نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حمزه زاده ادامه داد: مدیریت، ساماندهی و صدور مجوز برای مجموعه داران خصوصی موجب معرفی و ارتقاء سطح کیفی و کمی مجموعه داری در کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موزه های خصوصی از اولویت های میراث فرهنگی آذربایجان شرقی است

ایجاد موزه های خصوصی از اولویت های میراث فرهنگی آذربایجان شرقی است