مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 13:052021-12-22اقتصادي

نحوه تخصیص بودجه به استانها با تصویب مجلس تغییر می کند


استاندار زنجان با بیان اینکه نحوه تخصیص بودجه به استانها با تصویب مجلس از سال آینده تغییر می کند، برای این منظور در سال آینده در استان زنجان 36 هزار میلیار تومان سرمایه گذاری و 8.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارسی از زنجان، محسن افشار چی در دیدار دبیر و اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان اظهار داشت: در طرح جدید دولت، با تاسیس صندوق توسعه در استان ها، بخش عمده ای از درآمدها از محل استانی حاصل و در خود استان ها هزینه خواهد شد.

  استاندار زنجان این طرح را در راستای تمرکز زدایی بودجه عنوان و اضافه کرد: برای این منظور در سال آینده در استان زنجان 36 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و 8.

7 درصد نرخ رشد، پیش بینی شده است.

  وی همچنین سرمایه گذاری در بخش مسکن ملی در استان زنجان را 15 هزار میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: سهم تولید ناخالص استان اکنون سه دهم درصد است.

افشارچی همچنین از تدوین مطالعه طرح اقتصادی استان خبر داد و گفت: تلاش می شود توسعه و رشد اقتصادی در استان علمی، منطقی، متوازن و بر اساس ظرفیت ها و برش استانی صورت گیرد.

استاندار زنجان با ذکر اینکه سبد صنعتی استان متنوع و متقاضی برای سر مایه گذاری کم نیست، تصریح کرد: مصمم هستیم با همکاری تیم کارشناسی و تسهیل گر و کارگشا بویژه دستگاه های اجرایی مرتبط، زمینه سرمایه گذاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تخصیص بودجه به استانها با تصویب مجلس تغییر می کند

نحوه تخصیص بودجه به استانها با تصویب مجلس تغییر می کند