مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 13:552021-12-22اقتصادي

ناوگان باری کشور برای رانندگان اقتصادی نیست


معاون حمل ونقل جاده ای با اشاره به فرسودگی ناوگان باری کشور گفت: این ناوگان با توجه به هزینه هایی که برای رانندگان به همراه دارد، اقتصادی نیست.

- ، خداداد مقبلی ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از فعالان عرصه راهداری کرمان با تاکید بر لزوم ارتقای وضعیت راه های روستایی استان کرمان اظهار کرد: اعتبار 5 هزار میلیارد تومان برای راه های روستایی کشور اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه 630 میلیارد تومان از اعتبار گفته شده به کرمان اختصاص یافته است، افزود: این اعتبار توزیع شده و هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی با اشاره به اینکه ضریب راه آسفالت روستایی هفت استان در کشور کمتر از 70 درصد است، افزود: کرمان یکی از استان های دارای این وضعیت است.

ضریب راه آسفالت روستایی در حالت استاندارد باید به 82 درصد برسد.

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به فرسودگی ناوگان باری کشور اظهار کرد: 365 هزار ناوگان باری کشور حدود 19 سال عمر داشته و فرسوده هستند.

وی با اشاره به اینکه ناوگان کنونی کشور با توجه به مشکلات هزینه ای و معیشتی که برای رانندگان به همراه دارد، اقتصادی نیست، افزود: باید اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان باری کشور برای رانندگان اقتصادی نیست

ناوگان باری کشور برای رانندگان اقتصادی نیست