مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 14:002021-12-22سياسي

بندر چابهار به قطب اقتصادی ایران و کشورهای همسایه تبدیل خواهد شد


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چابهار در آینده حتما به یک قطب اقتصادی برای صادرات، واردات و به خصوص ترانزیت محموله های مختلف مورد نیاز ایران و کشورهای همسایه تبدیل خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چابهار در آینده حتما به یک قطب اقتصادی برای صادرات، واردات و به خصوص ترانزیت محموله های مختلف مورد نیاز ایران و کشورهای همسایه تبدیل خواهد شد.

علی اکبر صفایی در سفر به چابهار و بازدید از بنادر شهید کلانتری و شهید بهشتی با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه راهبردی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با بحث توسعه بندر چابهار اقدامات مطلوبی انجام داده و ظرفیت های خوبی در این بندر مهیا شده است.

صفایی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در چابهار مهیا شده است، گفت: 109 طرح توسعه ای در بندر چابهار تعریف شده که بسیاری از این طرح ها در دست اجرا است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به سیاست های رییس جمهور در خصوص پیشرفت این منطقه و لزوم ارتباط با کشورهای همسایه افزود: در دولت سیزدهم برنامه های خوبی برای پیشرفت این خطه طراحی شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه هایی که در وزارتخانه راه و شهرسازی اتخاذ شده است، بندر چابهار شاهد ترافیک بالای کالا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر چابهار به قطب اقتصادی ایران و کشورهای همسایه تبدیل خواهد شد

بندر چابهار به قطب اقتصادی ایران و کشورهای همسایه تبدیل خواهد شد