مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 14:002021-12-22اقتصادي

تجهیز شهربازی


شرکت شهربازی سازان طلایی نظر به تجهیز و ارائه بروزترین دستگاه های تفریحی و سرگرمی با کیفیت بالا دست به همکاری با بزرگترین شرکت های جهان در زمینه خرید دستگاه شهربازی ساخت دستگاه شهربازی و تامین قطعات و پشتیبانی و تهیه وسایل سالنی شهربازی و دستگاه های سرگرمی زده است.

- در سالهای اخیر به ویژه در شهرهای بزرگ افزایش تراکم ساختمانی و جمعیتی، کوچک و بی استفاده شدن حیاط از جمله به دلیل از بین رفتن محرمیت و یا تبدیل به پارکینگ، موجب شده تا از فضای بازی قابل استفاده کودکان کاسته شود.

در گذشته با وجود حیاط ها و باغچه ها بسیاری از نیازهای بازی در داخل این فضاهای خصوصی یا نیمه خصوصی مرتفع میشد، اما اکنون به دلیل گفته شده حیاط ها کمتر از این جهت میتوانند پاسخگوی نیاز آنها باشند.

همچنین کاهش تعامالت اجتماعی و سست شدن روابط بین ساکنین محلات موجب افزایش نگرانی والدین و عقب نشینی کودکان به درون خانه ها شده است.

با توجه به اهمیت بازی در شکل گیری شخصیت کودکان، فضاهای بازی باید به گونه ای طراحی شوند که مشوق حضور آنها در این فضاها باشند.

اثر کارکردهای شهربازی در جامعه از طرفی افزایش پارک ها و فضاهای بازی از جمله شهربازی سرپوشیده و روباز نیز اگرچه امری مثبت تلقی میشود و باید بر مبنای خواست کودکان مجدداً نوسازی و به روز شود، اما کمبود فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز شهربازی

تجهیز شهربازی