مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 14:252021-12-22اقتصادي

افزایش 15 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه افزایش مصرف گاز در بخش خانگی سبب کاهش گازرسانی به نیروگاه ها و صنایع می شود، اعلام کرد که مقدار مصرف این سوخت پاک در بخش خانگی و تجاری نسبت به دوره مشابه سال پیش با این وضع دما 15 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جولایی امروز در حاشیه مراسم نفیذ قرارداد طرح ذخیره سازی گاز میدان خانگیران و مخزن شوریجه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به آغاز موج سرما در کشور از هفته گذشته، مقدار مصرف گاز در بخش خانگی به 560 تا 570 میلیون مترمکعب رسید که حدود 70 درصد تولید گاز کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: اکنون تولید گاز طبیعی در حداکثر مقدار خود است و روز گذشته این مقدار از ابتدای امسال تاکنون رکورد زد و به بیش از 800 میلیون مترمکعب رسید، تأسیسات و خطوط انتقال گاز در آمادگی کامل هستند و گاز طبیعی را به نقاط مختلف کشور ارسال می کنند.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده و آماری که از هواشناسی کشور دریافت کردیم، از ابتدای هفته آینده دو موج سرما از مناطق غربی و شمالی وارد کشور می شود و اثری که این دو موج بر دمای هوا می گذارد بسیار محسوس است که به تبع آن مصرف گاز هم افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی

افزایش 15 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی