مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 14:352021-12-22اقتصادي

کارگران بروجنی خانه دار می شوند/ اختصاص یک هزار و 800 متر زمین در شهرک الهیه


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر کارگر تحت پوشش بیمه بیکاری که عنوان کارگر داشته باشد می تواند صاحب خانه شود و هیچ محدودیتی برای افراد نیست.

- حفیظ الله فاضلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در سال 1398 تفاهمنامه ای بین معاونت فرهنگی و اجتماعی با 40 نفر از کارگران فاقد مسکنی که در سامانه راه شهرسازی نیز تایید شده بودند ثبت و راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: بعد از تشکیل تعاونی یک هزار و 800 متر زمین در شهرک الهیه بروجن به اعضای ثبت نام شده تخصیص پیدا کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه اعضای این انجمن تا سقف 500 تا یک هزار نفر در بروجن نیز قابل افزایش است، بیان کرد: تاکنون پروژه ای در قالب زمینی به متراژ یک هزار و 800 متر در 2 بلوک، که هر بلوک دارای پنج طبقه و هر طبقه داری 4 واحد و هر واحد با 100 متر زیربنا تعریف شده است که پروژه بعدی می تواند بعد از آغاز این پروژه شروع شود.

فاضلی با اشاره به کار مازاد وزارت کار بر این طرح گفت: وزارت کار در طرحی مژده داد که اگر زنان سرپرست خانوار، کارگران و بازنشستگان بیمه تأمین اجتماعی از طریق دستگاه های مربوطه به منظور دریافت تسهیلات برای احداث واحدهای مسکونی به بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران معرفی شوند از حمایت مالی برای خرید مسکن برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران بروجنی خانه دار می شوند/ اختصاص یک هزار و 800 متر زمین در شهرک الهیه

کارگران بروجنی خانه دار می شوند/ اختصاص یک هزار و 800 متر زمین در شهرک الهیه