مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 14:502021-12-22ورزشي

فقر تجهیزات پاشنه آشیل هیئت تیر و کمان اردبیل


رییس هیئت تیر و کمان استان اردبیل گفت: فقر تجهیزات و نبود زیرساخت های مناسب هیئت تیر و کمان استان اردبیل را رنج می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام کمالی محمودآباد عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ما در شرایطی در تیرماه سال 99 هیئت تیر و کمان استان اردبیل را تحویل گرفتیم که نابسامانی در این هیئت موج می زد و هیچیک از شهرستان ها حتی خود مرکز استان از یک برنامه منسجم برخوردار نبود.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی مسئولان جدید در شهرستان ها توانستیم این هیئت را راه اندازی کنیم که امروز هیئت تیر و کمان اردبیل حرفی برای گفتن در عرصه ملی دارد.

رییس هیئت تیر و کمان استان اردبیل با بیان اینکه برای گام اول ما از آموزش در این هیئت به طور جدی وارد عمل شدیم، گفت: ما در فضای مجازی، رسانه ها، نشریات محلی و با همکاری خبرنگاران توانستیم تیم هیئت را تا حدودی در استان معرفی کرده تا بتوانیم به دور از حاشیه های ایجاد شده، تیم آقایان و بانوان تیر و کمان را ساماندهی کنیم.

100 کماندار در اردبیل فعال هستند کمالی به قابلیت ها و ظرفیت های این هیئت و رشته ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: بعد از راه اندازی هیئت های شهرستانی، 13 کمیته فعال با برنامه های منسجم برای احیای هیئت تیر و کمان وارد عمل شدند که تا امروز توانسته ایم با روی گش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر تجهیزات پاشنه آشیل هیئت تیر و کمان اردبیل

فقر تجهیزات پاشنه آشیل هیئت تیر و کمان اردبیل