مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 15:102021-12-22فناوري

تشعشعات دکل های مخابراتی برای مردم خطری ندارد/میزان تشعشعات زیرحد استاندارد است


 عظیم فرد، مدیرکل نظارت بر امور طیف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد، با بیان این که از منظر سطوح استاندارد تشعشعات تلفن همراه نه تنها  به استاندارد نمی رسند بلکه یک دهم نیز پایین تر است، اظهار کرد:از این بابت به مردم عزیز اطمینان خاطر میدهیم که این موضوع برای ما حائز اهمیت است چرا که ما خودمان هم جزوی از این جامعه هستیم.

وی افزود:  البته مردم می توانند در صورتی که به دکلی شک دارند با ثبت نام اینترنتی در سایت سازمان به نشانی cra.

ir شکایت خود را مطرح کنند سپس همکاران ما مراجعه و میزان تشعشع را اندازه گیری کرده و به یک مرکز حقوقی و اندازه گیری ارسال می کنند و نهایتا به اطلاع آنان رسانده می شود.

مدیرکل نظارت بر امور طیف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور تاکید کرد: خوشبختانه  تاکنون هیچ موردی گزارش نشده و حتی میزان ارقام اندازه گیری شده کمتر از حد استاندارد بوده است.

فرد به مردم اطمینان خاطر داد؛ نزدیکی به دکلهای مخابراتی جای نگرانی نیست و اتفاقا هر چه فاصله با دکل بیشتر باشد میزان تشعشع بیشتر است هر چند بازهم میگویم میزان تشعشعات زیر حد استاندارد است.

وی در خصوص سرطان زا بودن این تشعشعات هم گفت: متاسفانه در سطح جامعه ادعاهایی بدون سند علمی روا ج دارد اما تاکنون نسبت به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشعشعات دکل های مخابراتی برای مردم خطری ندارد/میزان تشعشعات زیرحد استاندارد است

تشعشعات دکل های مخابراتی برای مردم خطری ندارد/میزان تشعشعات زیرحد استاندارد است