مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 15:202021-12-22اقتصادي

دپوی 4.5 میلیون تن کالا در بندر امام/ ترخیص کالاها سریع تر انجام شود


معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: چهار و نیم میلیون تن کالا در بندر امام دپو شده که باید با اقدامات لازم این کالاهای اساسی هر چه سریع تر ترخیص شوند.

- ، رضا فتوحی، امروز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور، وزرا و استاندار خوزستان اظهار کرد: مجموع کالاها اساسی و نهاده های دامی دپو شده در انبار و لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) حدود چهار و نیم میلیون تن است.

وی با اشاره به اینکه این کالاها چه متعلق به بخش خصوصی و چه بخش دولتی سرمایه های کشور به شمار می روند و منابعی برای آن ها هزینه شده افزود: همه دستگاه های مرتبط باید با بسیج امکانات، منابع موجود نسبت به ترخیص، حمل، بارگیری کمک کنند.

فتوحی عنوان کرد: هر کدام از دستگاه های اجرایی استان که می توانند برای ترخیص دپو این کالاها اقدامی انجام دهند باید وارد میدان شوند و همراهی لازم را داشته باشند تا این کالاها به سراسر کشور سر ریز شوند چون ورود این کالاها به بازار کاهش قیمت اجناس را به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر ایجاد بستری برای دسترسی آسان و مناسب مردم به مواد غذایی گفت: استان خوزستان علاوه بر توان تولید محصولات خود، می تواند بازو و تکیه گاه خوبی برای کشور باشد از این رو نقش دستگاه‎ های اجرایی عضو تنظیم بازار در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی 4.5 میلیون تن کالا در بندر امام/ ترخیص کالاها سریع تر انجام شود

دپوی 4.5 میلیون تن کالا در بندر امام/ ترخیص کالاها سریع تر انجام شود