مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 15:402021-12-22سياسي

شهردار رشت بدون شوآف ها برای رفع مشکل ساخت وساز در زمین های نسقی اقدام کند


در جلسه شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از برخی اقدامات شهردار رشت، به پیگیری جدی و به دور از حواشی و شوآف ها توسط شهر دار رشت با هدف رفع مشکل ساخت و ساز در زمین های نسقی شهر رشت تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در هیجدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت دهه اول فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: ان شاا تمامی زنان دنیا بالاخص زنان شیعه از سیره این بانوی بزرگوار در تمامی امور الگو برداری کنند.

  محمد حسین واثق کارگرنیا با تبریک فرا رسیدن میلاد عیسی مسیح (ع) به تمامی هم میهنان مسیحی و گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان در حادثه زلزله بم افزود: پنجم دی ماه مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی است و استان گیلان نیز بر روی گسل های فراوانی قرار دارد و از این بابت در حوزه ساخت و ساز باید با توجه به تمامی مباحث ایمنی اقدام شود، تا خدای ناکرده در صورت وقوع چنین حوادثی شاهد رقم خوردن اتفاقاتی تلخ نباشیم.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مصاحبه اخیر شهردار رشت پیرامون ساخت و ساز در زمین های نسقی تصریح کرد: اخیرا توسط سید شمس شفیعی یکی از همکاران شورا با خبر شدیم که جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در کار در رشت وی به برپایی مراسم شب یلدا اشاره کرد و گفت: ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت بدون شوآف ها برای رفع مشکل ساخت وساز در زمین های نسقی اقدام کند

شهردار رشت بدون شوآف ها برای رفع مشکل ساخت وساز در زمین های نسقی اقدام کند