مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 15:452021-12-22سياسي

قصور بزرگ در چینش مدیریت های کهگیلویه و بویراحمد/سهم زنان توانمند چه می شود؟


اجتماعی، نویسنده و فعال حقوق زنان معتقد است سهم زنان توانمنددر مدیریت های کهگیلویه و بویراحمد نادیده گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ المیرا مرادیان فعال فرهنگی- اجتماعی نویسنده و فعال حقوق زنان طی یادداشتی در خصوص ضرورت استفاده از توانمندی بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در رده های مدیریتی این گونه آورده است: چرا در پست های مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد بانوان سهم ناچیزی دارند؟ یا بهتر است بگوییم هیچ سهمی ندارند.

  یقینا یکی از بزرگ ترین افتخارات نظام اسلامی است که در سایه سار این نظام این همه بانوی فرزانه، تحصیل کرده، خوش فکر و ممتاز از لحاظ فکری و عملی در جامعه ما وجود دارند؛ خیلی نعمت بزرگی بوده و مایه افتخار است.

   خیل عظیمی از بانوان تحصیل کرده با توانمندی بالا در استان وجود دارند که باید از ظرفیت های آنان در پست های مدیریتی استفاده کرد چرا که حضور بانوان نخبه می تواند اثربخشی بهتری در اهداف ترسیم شده داشته باشد.

چه مقالات و کتابها و آثار ادبی نوشته های بانوان ماست، که واقعاً مایه افتخار است نیک می دانیم نقش زنان در شکل گیری و استمرار انقلاب بی بدیل  بوده است پس از پیروزی انقلاب تا امروز بانوان در همه صحنه ها نقش برجسته ای داشته اند که مایه فخر و مباهات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور بزرگ در چینش مدیریت های کهگیلویه و بویراحمد/سهم زنان توانمند چه می شود؟

قصور بزرگ در چینش مدیریت های کهگیلویه و بویراحمد/سهم زنان توانمند چه می شود؟