مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 16:402021-12-22سياسي

تاکید مقام ارشد ارمنستان برهمکاری با ایران برای برقراری ثبات در منطقه


دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان با اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان دیدار و بر ضرورت همکاری با ایران و بر قراری صلح و ثبات در منطقه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان روز چهارشنبه با اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان دیدار و بر ضرورت همکاری با ایران و بر قراری صلح و ثبات در منطقه تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری نیوز آرمنیا به نقل از دفتر شورای امنیت ارمنستان، در این نشست، محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران از فرصتی که برای دیدار با آرمن گریگوریان دبیر شورای امنیت ارمنستان  به دست آمده قدردانی کرد.

گریگوریان نیز به نوبه خود ضمن خوشامدگویی به بیغش تاکید کرد که روابط دوستانه ارمنستان و ایران اخیراً به شدت رو به رشد بوده است.

این مقام ایرانی به نقش و اهمیت منطقه قفقازجنوبی برای ایران اشاره و تاکید کرد که ثبات و امنیت منطقه و تجاوز ناپذیری خط قرمز ایران است و تهران هیچ تغییر ارضی در منطقه را تحمل نخواهد کرد.

گریگوریان نیزبا بیان خطوط قرمز ارمنستان بر ضرورت ایجاد دوره صلح که ارمنستان پیش از این مطرح کرده بود و با اولویت های سیاست خارجی ایران همخوانی دارد، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقام ارشد ارمنستان برهمکاری با ایران برای برقراری ثبات در منطقه

تاکید مقام ارشد ارمنستان برهمکاری با ایران برای برقراری ثبات در منطقه