مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 16:552021-12-22حوادث

پیوستن دختر شجاع خوزستانی به جمع فرشتگان نجات هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور در منزل خانواده الهایی سحر، از اقدام شجاعانه امیره در نجات جان یک کودک خردسال از خفه شدن در کانال فاضلاب خیابان محل سکونت شان در حاشیه شهر اهواز، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور در منزل خانواده الهایی سحر، از اقدام شجاعانه "امیره" در نجات جان یک کودک خردسال از خفه شدن در کانال فاضلاب خیابان محل سکونت شان در حاشیه شهر اهواز، تقدیر کرد.

علی خدادادی در این مراسم که به منظور تقدیر از این دختر شجاع و عضویت وی در جمع خانواده بزرگ فرشتگان نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: این بازدید می تواند زمینه تعمیم این قبیل اقدام های بشردوستانه را در جامعه فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به محرومیت مناطق حاشیه شهر اهواز از حیث زیرساختی به خصوص مشکل فاضلاب، ضروری است این شرایط دشوار سکونت در این مناطق مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب تسریع ایجاد شود.

خدادادی با تبریک به خانواده امیره بابت تربیت چنین فرزندی، با تاکید بر ترویج فرهنگ بشردوستی و ایثار، ابراز امیدواری کرد این حادثه سبب خیری برای رسیدگی بیشتر به مشکلات و جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن دختر شجاع خوزستانی به جمع فرشتگان نجات هلال احمر

پیوستن دختر شجاع خوزستانی به جمع فرشتگان نجات هلال احمر