مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 17:052021-12-22اقتصادي

تکمیل آسفالت 60 کیلومتر راه در زنجان


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: تکمیل آسفالت بیش از 50 تا 60 کیلومتر راه در زنجان به بیش از 160 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- ، اصغر اسماعیلی با بیان اینکه از 6 پروژه راهسازی استان زنجان، سه پروژه در شهرستان طارم اجرا می شود، گفت: پروژه سه راهی بناب به منجیل از پروژه های مهم شهرستان طارم است.

وی با بیان اینکه این پروژه در قطعات مختلف در حال ساخت است، اظهار کرد: سه قطعه از این محور در سالهای 90 ،91 و 92 به بهره برداری رسیده و سرخه دیزج به گیلوان هم سال ها است که به بهره برداری رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قطعه اصلی این پروژه قطعه دو است که واریانت 32 کیلومتری داریم که با اجرای کامل آن در کنار یال غربی رودخانه، گردنه هایی که در محور طارم است به نوعی حذف می شود.

اسماعیلی اجرای این پروژه را زمان بر اعلام کرد و بیان داشت: مسیر، سخت و صعب العبور بوده و در 32 کیلومتر از این مسیر عملیات خاکبرداری را انجام خواهیم داد و احداث ابنیه و ساخت روسازی هم انجام می شود.

وی به پروژه دیگر در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: محور شفت و ملاسرا یکی دیگر از پروژه های حوزه راه در شهرستان طارم است که 10 کیلومتر از این مسیر در حال آماده سازی بوده و تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آسفالت 60 کیلومتر راه در زنجان

تکمیل آسفالت 60 کیلومتر راه در زنجان