مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 17:202021-12-22سياسي

شیخان: افزایش تولید با نگاه به صادرات، برنامه راهبردی شرکت دخانیات ایران است


مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بر افزایش تولید کیفی محصولات دخانیات تأکید کرد و گفت: افزایش تولید با نگاه ویژه به صادرات و بازار کشورهای منطقه از برنامه های راهبردی این شرکت است.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، دیدار صمیمانه ی دکتر شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با شورای حوزه مقاومت جهانی، نیازمند مشارکت تمامی بسیجیان شرکت همسو با دیگر همکاران هستیم و اقدام عملی جهت ارتقای فرهنگ اخلاق اسلامی همچون اقامه باشکوه نماز جماعت، برپایی مناسبات و مراسم های مذهبی و ملی و پرهیز از رذائل اخلاقی مانند غیبت و تهمت مورد توجه باشد.

دکتر شیخان در پایان این جلسه با اشاره به نگاه تخصصی به شرکت دخانیات گفت: افزایش تولید کیفی و عبور از زیان دهی و رسیدن به سود دهی و توجه ویژه به رفاه، معیشت و حقوق پرسنل و افزایش سهم دخانیات ایران از بازار داخلی با نگاه ویژه به صادرات در دستور کار قرار دارد و این سیاست ها با توکل به خداوند منان و همت همه ی همکاران شریف و زحمتکش شرکت قابل تحقق است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه علی رضایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اظهار داشت: بسیج و بسیجیان دلاور شرکت دخانیات ایران به عنوان بازویی قوی، چشمی بصیر و مشاوری امین آمادگی اجرای مأموریت های محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخان: افزایش تولید با نگاه به صادرات، برنامه راهبردی شرکت دخانیات ایران است

شیخان: افزایش تولید با نگاه به صادرات، برنامه راهبردی شرکت دخانیات ایران است