مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 18:052021-12-22اقتصادي

4/5 میلیون تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) ترخیص شود


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مجموع کالا های اساسی و نهاده های دامی دپو شده در بندر امام خمینی(ره) حدود چهار و نیم میلیون تن است که کلیه دستگاه ها باید نسبت به ترخیص، - آقارضا فتوحی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی برای کشور باشد از این رو نقش دستگاه‎های اجرایی عضو تنظیم بازار در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

معاون استاندار  با تاکید بر دغدغه مندی دستگاه های اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم بیان کرد:  اگر مدیران دستگاه های اجرایی وظابف ذاتی خود را به درستی انجام دهند بسیاری از مشکلات رفع خواهند شد از این رو باید تمام تلاش مدیران عضو  کارگروه تنظیم بازار همراهی جهت انجام امورات به نحو مطلوب باشد.

وی بر بروز رسانی  آمار و رصد لحظه ای  وضعیت کالاهای اساسی در بازار تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد مدیران متولی حوزه تنظیم بازار علاوه بر داشتن اطلاعات جامع نسبت به وضعیت فعلی کالاهای اساسی در بازار پیش بینی نسبت به وضعیت همان کالاها در ماه های آینده داشته باشند تا متناسب با آن وضعیت برنامه ریزی شود و تصمیم لازم اتخاذ گردد.

فتوحی در پایان بیان کرد: با توجه به تاکید استاندار محترم بر رصد اقدامات لازم از سوی دستگاه های اجرایی و با تلاش  همه مدیران امیدواریم بتوانیم آرامش و رفاه مورد نظر را برای مردم فراهم آوریم، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4/5 میلیون تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) ترخیص شود

4/5 میلیون تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) ترخیص شود