مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 18:152021-12-22سياسي

حادثه مترو زنگ خطری برای توجه دولت به حمل و نقل عمومی است


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: حادثه امروز برخورد 2 قطار مترو در خط 5 این سامانه زنگ خطر را برای دولت در خصوص توجه ویژه به حوزه حمل و نقل عمومی در بودجه 1401 به صدا در آورد.

- ، جعفر شربیانی عصر چهارشنبه در بازدید سر زده خود به عنوان نخستین عضو شورای شهر تهران از محل حادثه برخورد دو قطار مترو واقع در خط 5 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه امروز برخورد دو قطار مترو در خط 5 این سامانه زنگ خطر را برای دولت در خصوص توجه ویژه به حوزه حمل و نقل عمومی در بودجه 1401 به صدا در آورد.

شربیانی همچنان همکاران شهرداری تهران در تلاش هستند تا وضعیت خط 5 مترو به حالت عادی بازگردانده شود و این خط مجدداً مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور مستمر مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از صبح تا این لحظه در محل حادثه افزود: خوشبختانه در جریان این عملیات تمامی نیروهای حاضر در محل حادثه ملزم به رعایت تمامی نکات و موارد ایمنی برای جلوگیری از بروز حادثه ثانوی شده بودند.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه حادثه امروز تلفات جانی به همراه نداشته است، بیان کرد: تنها فردی که مصدومیت شدید در جریان این حادثه داشته، خوشبختانه با پیگیری های مدیریت شهری در حال درمان است و وضعیت جسمانی وی بهبود پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه مترو زنگ خطری برای توجه دولت به حمل و نقل عمومی است

حادثه مترو زنگ خطری برای توجه دولت به حمل و نقل عمومی است