مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 19:202021-12-22سياسي

اهدا 83 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند


با مشارکت و هم افزایی کمیته امداد و اداره امور شعب بانک ملی استان قم و با همکاری آموزش و پرورش استان 84 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

- مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان قم با حضور مدیرکل این نهاد، سرپرست بانک ملی و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سالن اجتماعات کمیته امداد استان برگزار شد.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی خانواده های تحت حمایت، هدف متعالی این نهاد است بیان کرد: رویکرد برنامه های ما در استان قم کاملا فرهنگی است و یکی از مسیرهای توانمندسازی توجه به همین مسائل است.

وی با اظهار تأسف از اینکه هنوز هم 200 دانش آموز تحت حمایت فاقد امکانات تحصیلی مناسب و به روز هستند تصریح کرد: برای من قابل قبول نیست که دانش آموزی در این استان ابزار و امکانات تحصیلی نداشته باشد.

مسعودیان راد با تقدیر از بانک ملی در این اقدام خیرخواهانه خواستار مشارکت خیران و بانک های خیراندیش در تأمین ابزار تحصیلی الکترونیک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به تغییر شیوه های آموزشی بدلیل شیوع کرونا بیان کرد: تأمین امکانات آموزشی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان باید به یک نهضت عمومی در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 83 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند

اهدا 83 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند