مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 19:302021-12-22سياسي

محرابیان: آبرسانی به هفت هزار روستا آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ علی اکبر محرابیان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) و در مراسم امضای قرارداد بین وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف آبرسانی به روستا های محروم کشور افزود: - وزیر نیرو به آغاز طرح آبرسانی به بیش از 10 هزار روستا در قالب جهاد آبرسانی روستایی اشاره کرد و گفت: براساس این طرح، آبرسانی به بیش از هفت هزار روستا در گام نخست آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ علی اکبر محرابیان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) و در مراسم امضای قرارداد بین وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف آبرسانی به روستا های محروم کشور افزود: شورای جهاد آبرسانی به روستا ها با حضور نخبگان و همه افرادی که خدمات فراوانی را در این حوزه انجام داده اند، تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر به فکر پیشرفت کشور هستیم، باید به روستا ها توجه کنیم، اظهار داشت: در سال های گذشته خدمات فراوانی از جمله راه سازی، برق رسانی و خدمات زیربنایی به روستا ها ارائه شده است.

محرابیان با بیان اینکه در دولت های نهم و دهم میزان برق رسانی به روستا ها از 99 درصد عبور کرد، گفت: در آن سال ها جشن پایان برق رسانی به روستا های بالای 20 خانوار برگزار شد البته اکنون این میزان برق رسانی به 99.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: آبرسانی به هفت هزار روستا آغاز می شود

محرابیان: آبرسانی به هفت هزار روستا آغاز می شود