مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 19:552021-12-22اقتصادي

توزیع بیش از 3000 تن انواع نهاده دامی در چالدران


تا پایان سال بیش از 3000 تن انواع نهاده های دامی بین دامداران شهرستان توزیع خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: تا پایان سال بیش از 3000 تن انواع نهاده های دامی بین دامداران شهرستان توزیع خواهد شد.

عبدالله نژاد امروز اول دی ماه در جلسه بررسی وضعیت توزیع نهاده های دامی در بین دامداران این شهرستان، با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 2470 تن انواع نهاده دامی از جمله جو،ذرت و کنسانتره بین دامداران توزیع شده است افزود: تا پایان سالجاری نیز 3900 تن دیگر انواع نهاده دامی بین دامداران توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان سهم نهاده های دامی اختصاص یافته به شهرستان ها باید براساس تعداد دام موجود صورت گیرد، افزود: باید نظارت دقیق بر توزیع عادلانه این نهاده های دامی از سوی متولیان مربوطه انجام و از توزیع سلیقه ای پرهیز شود.

فرماندار چالدران با تأکید بر تشدید بازرسی ها در حوزه توزیع نهاده های دامی، نسبت به خروج غیرقانونی هرگونه نهاده از چرخه توزیع در شهرستان هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه توزیع با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله نژاد همچنین با تاکید بر اینکه هر گونه کم کاری از سوی مسئولین ادارات درخصوص رسیدگی به مشکلات مردم مورد قبول نیست، گفت: مسئولین ادارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 3000 تن انواع نهاده دامی در چالدران

توزیع بیش از 3000 تن انواع نهاده دامی در چالدران