مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 20:252021-12-22بين الملل

گروهی از نیروهای آمریکایی در شرق یمن مستقر شدند


برخی از منابع یمنی گزارش دادند که یک کشتی جنگی آمریکایی در شرق یمن پهلو گرفته و نظامیان واشنگتن تعدادی تجهیزات نظامی به فرودگاه «الغیضه» منتقل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از پهلو گرفتن یک ناو جنگی آمریکایی سواحل شرقی به نقل از منابعی آگاه خبر داد که یک کشتی جنگی آمریکایی که حامل تعدادی کارشناس و نظامی آمریکایی بوده، امروز،  در سواحل المهره پهلو گرفته است و پس از آن، تعدادی دستگاه و تجهیزات نظامی به فرودگاه الغیضه منتقل شده است.

این پایگاه خبری در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرد که حمید زعبنوت رییس کمیته تحصن شهرستان شحن اواخر ماه اکتبر سال جاری میلادی از ورود نیروهای انگلیسی به فرودگاه الغیضه و ساخت پادگان های نظامی در محوطه این فرودگاه خبر داده بود.

همزمان با این گزارش، پایگاه خبری البوابه الاخباریه الیمنیه این خبر را تأیید کرد و نوشت که گروهی از نیروهای آمریکایی و انگلیسی در فرودگاه الغیضه مستقر هستند؛ شهری که افزون بر برخورداری از موقعیتی راهبردی بر گذرگاه های تجاری و انتقال انرژی مشرف است.

این گزارش ها در حالی منتشر شده اند که پیشتر منابع خبری از استقرار نیروهای انگلیسی در فرودگاه الغیضه استان المهره و جاسوسی از خطوط ارتباطی یمن خبر داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروهی از نیروهای آمریکایی در شرق یمن مستقر شدند

گروهی از نیروهای آمریکایی در شرق یمن مستقر شدند