مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 21:502021-12-22سياسي

جایی که صداوسیما می تواند خیلی تاثیرگذار باشد


مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب «آژانس کتاب» از تاثیر صداوسیما در روند تبلیغ کتاب و دیگر عواملی که می توانند در دیده شدن این کالای فرهنگی اثرگذار باشند، - مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب آژانس کتاب از تاثیر صداوسیما در روند تبلیغ کتاب و دیگر عواملی که می توانند در دیده شدن این کالای فرهنگی اثرگذار باشند، می گوید.

زهرا طالبی، مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب آژانس کتاب در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تبلیغ کتاب ها و کتابخوانی در رسانه ها و تبلیغات شهری اظهار کرد: تبلیغات در صداوسیما می تواند خیلی تاثیرگذار باشد.

من فکر نمی کنم تبلیغ کتاب در قالب بنر و امثالهم خیلی تاثیر داشته باشد.

او در عین حال گفت: اما معمولا تبلیغات صداوسیما - اگر در این حوزه بیشتر کار کنند - تاثیرگذار است.

می بینیم فروش کتاب هایی که در برنامه های تلویزیونی معرفی می شوند، بلافاصله بالا می رود.

مردم به نحوی به صداوسیما اعتماد می کنند.

طالبی سپس به فروش بالای کتاب هایی که از طریق صداوسیما معرفی می شوند، بعضا حتی تا یک هفته، اشاره و بیان کرد: حتی وقتی خود ما هم تبلیغات کتاب را به صورت استفاده از بنرها انجام می دهیم، آن قدر بازخورد ندارد که تبلیغات تلویزیونی دارد.

می توان گفت اعتمادسازی در آن جا بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایی که صداوسیما می تواند خیلی تاثیرگذار باشد

جایی که صداوسیما می تواند خیلی تاثیرگذار باشد