مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 23:102021-12-22فرهنگي

اجرای موسیقی در تالار وحدت سرانجام به خود تماشاگر دید


پس از حدود دو سال از آغاز همه گیری کرونا، شامگاه چهارشنبه ـ یکم دی ماه ـ سرانجام نخستین کنسرت حضوری به یاد و در گرامی داشت درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا در تالار وحدت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش موسیقی ایسنا، کنسرت رکوییم موتزارت ، نخستین کنسرت تالار وحدت با حضور مخاطبان بود که به رهبری بردیا کیارس و با همراهی ارسلان کامکار کنسرت مایستر، سحر انزلی رهبر گروه کر هاسمیک کاراپتیان، مهدی قاسمی رهبر گروه کر شهر تهران، میلاد عمرانلو رهبر گروه کر تنال و نوازندگان و خوانندگان کر ارکسترها برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، فاطمه معتمدآریا ـ بازیگر ـ با حضور در نخستین کنسرت حضوری که پس از مدت ها تعطیلی ناشی از کرونا در تالار وحدت برگزار شد، در سخنانی خاطرنشان کرد: راست می گویند که دوران هیچ منزلتی به اندازه هنر پایدار نیست؛ به خصوص هنر موسیقی که تاج سر آفرینش است.

امشب همه ما اینجا هستیم، تنها به دلیل همتی که این مجموعه موسیقی انجام داده و هیچ هنرِ دیگری، این قدرت را نداشته است.

او با اشاره به بزرگداشت درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا که محوریت اجرای چهارشنبه شب ـ اول دی ماه ـ را تشکیل می داد، تاکید کرد: این همدلیِ امشب ما به دلیل وجود افرادی بوده است که هنرشان تاج سرِ هنر این مملکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موسیقی در تالار وحدت سرانجام به خود تماشاگر دید

اجرای موسیقی در تالار وحدت سرانجام به خود تماشاگر دید