مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:052021-12-23اقتصادي

اعتبار دفترچه های بیمه سلامت به صورت سیستمی در ایلام تمدید شد


مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: اعتبار دفترچه های بیمه سلامت به مدت شش ماه و تا 31 خرداد ماه 1401 به صورت سیستمی تمدید شد.

- نورالدین رحیمی مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه حدود 260 هزار نفر تحت پوشش بیمه رایگان در صندوق های بیمه سلامت همگانی و روستاییان در سطح استان ایلام تحت پوشش این اداره کل هستند در مقاطع زمانی باید برای تمدید پوشش بیمه خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، در تاریخ 30 آذر این موعد به انتها رسیده و برای این تعداد در این دو صندوق اعتبار بیمه به پایان می رسد.

وی افزود: لذا برای جلوگیری از ازدحام بیمه شدگان عزیز در دفاتر پیشخوان مقرر شد تمدید اعتبار سیستمی به مدت شش ماه و تا 31 خرداد ماه 1401 انجام شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: تمامی افرادی که پوشش بیمه ای آنها از ابتدای سال 1400 تا انتهای آن برای صندوق های بیمه سلامت همگانی و روستاییان به اتمام می رسد، به طور سیستمی و خودکار اعتبار پوشش بیمه ای به 31 خرداد سال آینده منتقل می شود، بنابراین افراد می توانند با مراجعه به مراکز درمانی خدمات را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین برای صندوق کارکنان دولت و برای فرد کارمند و تبعه یک شامل همسر و فرزندان کمتر از سن قانونی تاریخ اعتبار به 31 خردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار دفترچه های بیمه سلامت به صورت سیستمی در ایلام تمدید شد

اعتبار دفترچه های بیمه سلامت به صورت سیستمی در ایلام تمدید شد