مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:102021-12-23حوادث

کشف جسد جوان طارمی در ارتفاعات این شهرستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از پیدا شدن جسد بی جان جوان طارمی پس از سه روز جست وجوی شبانه روزی توسط تیم های امداد و نجات در ارتفاعات پاسار طارم پیدا شد.

- سید قاسم موسوی شامگاه دیروز (اول دی ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ساعت 21 شامگاه یکشنبه 28 آذرماه گزارشی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) زنجان در خصوص مفقود شدن جوانی 35 ساله در مسیر جاده چرزه به جیش آباد داده شد، تاکید کرد: به منظور جست وجوی این جوان، دو تیم جست وجو به ارتفاعات جیش آباد این شهرستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جست وجوی تیم های امداد و نجات با همکاری اهالی روستاهای انارستان، چرزه، گیلوان و پاسار انجام شد، اظهار کرد: روزانه دو تیم پنج نفره امداد و نجات کوهستان همراه 15 نفر از روستاییان جست وجو را ادامه می دادند.

این مسئول، یادآور شد: با توجه به هماهنگی های انجام شده و با توجه به صعب العبور بودن منطقه و شرایط نامساعد جوی انتقال جسد به روز دیگر موکول شد.

موسوی با بیان اینکه این جوان اهل گیلوان و ساکن استان البرز بود، خاطرنشان کرد: از هم وطنان درخواست می کنیم در صورت گرفتار شدن در هر سوانح و حوادثی با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد جوان طارمی در ارتفاعات این شهرستان

کشف جسد جوان طارمی در ارتفاعات این شهرستان