مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:252021-12-23ورزشي

101 گل برای نهمین پیروزی قمی ها در لیگ بسکتبال


تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با کسب نهمین برد متوالی به روند شکست ناپذیری خود و حضور قدرتمندانه در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تداوم بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته نهم از مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور عصر اولین روز دی ماه در سالن شهر قدس برگزار شد و در یکی از سه مسابقه این هفته تیم شیمیدر قم در مصاف با آکادمی ای زی بسکتبال به برتری قاطع 101 بر 35 دست یافت.

در کوارتر نخست این دیدار تیم شیمیدر با درخشش بازیکنانی نظیر اسماعیل زاده، نیکپالویچ، شکیلا نان، یزدیان طهرانی و آیدا گل محمدی تیم شیمیدر به برتری 27 بر 4 دست یافت، ضمن اینکه تداوم بازی برتر و مالکانه شیمیدر در کوارتر دوم با درخشش یک مهره موثر دیگر به نام شادی عبدالوند و تداوم بازی خوب سایر شاگردان شایسته متشرّعی، زمینه ساز برتری 52 بر 13 این تیم در نیمه نخست شد.

در پایان کوارتر سوم این دیدار برتری 79 بر 28 شیمیدر روی تابلوی سالن ثبت شد و در کوارتر چهارم با امتیازگیری نیکپالویچ، شکیلا نان، شادی عبدالوند، سمیه اسماعیل زاده و آیدا گل محمدی به همراه وانه خیچومیان و کیمیا یزدیان طهرانی، نتیجه نهایی 101 بر 35 به نفع شیمیدر ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 گل برای نهمین پیروزی قمی ها در لیگ بسکتبال

101 گل برای نهمین پیروزی قمی ها در لیگ بسکتبال