مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:452021-12-23اقتصادي

توزیع کلاه ایمنی و شبرنگ مخصوص موتورسیکلت در روستاهای حادثه خیز


 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان بم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 90 کلاه ایمنی و 1000 برچسب شبرنگ در این شهرستان توزیع شده است.

- ایسنا/کرمان  رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان بم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 90 کلاه ایمنی و 1000 برچسب شبرنگ در این شهرستان توزیع شده است.

محمد اقبالی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از توزیع بیش از 90 کلاه ایمنی مخصوص راکبان موتور سیکلت و ادوات کشاورزی در روستاها ونقاط حادثه خیز خبر داد و اظهار داشت: این تعداد کلاه ایمنی به همراه تعداد متنابهی برچسب شبرنگ در روستاهای روداب و پشت رود از توابع شهرستان بم توزیع شد.

وی با اشاره به درصد بالای تلفات موتورسواران در محور های مواصلاتی بم افزود: عدم رعایت نکات ایمنی و سرعت بالا، از دلایل اصلی تلفات راکبان موتور سیکلت در جاده ها است به طوری که 68 درصد تلفات این گروه از کاربران جاده در اثر ضربه به سر بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بم ادامه داد: همچنین بحرانی ترین محور های روستاها از نظر تلفات راکبان موتور سیکلت، وادوات کشاورزی محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: تلاش همکاران ما در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بم علاوه بر ایمن سازی و بهبود شرایط فیزیکی جاده ها، توزیع اقلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کلاه ایمنی و شبرنگ مخصوص موتورسیکلت در روستاهای حادثه خیز

توزیع کلاه ایمنی و شبرنگ مخصوص موتورسیکلت در روستاهای حادثه خیز