مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:552021-12-23پزشكي

307 خانه بهداشت روستایی در سیستان و بلوچستان ساخته می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دیدار با دکتر واعظ مهدوی در محل بنیاد هاسب گفت: کاهش چشمگیر تعداد موارد مرگ و میر کودکان و سایر گروه های آسیب پذیر و افزایش خیره کننده شاخص امید به زنده بودن در جمهوری اسلامی ایران و استان سیستان و بلوچستان نتیجه استقرار .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دیدار با دکتر واعظ مهدوی در محل بنیاد هاسب گفت: کاهش چشمگیر تعداد موارد مرگ و میر کودکان و سایر گروه های آسیب پذیر و افزایش خیره کننده شاخص امید به زنده بودن در جمهوری اسلامی ایران و استان سیستان و بلوچستان نتیجه استقرار نظام شبکه بهداشت و درمان و پیاده سازی برنامه بهورزی در مناطق روستایی و عشایری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: خانه بهداشت روستایی شالوده و ستون فقرات حوزه بهداشت و ابزاری موثر برای تحقق آرمان عدالت در سلامت است.

وی بیان کرد: با وجود آنکه تعداد خانه های بهداشت روستایی در استان سیستان و بلوچستان از کمتر از 20 باب به بالای 1000 خانه بهداشت رسیده است هنوز هم بر اساس طرح گسترش شبکه بهداشت نیاز به خانه های بهداشت دیگری هم داریم.

هاشمی شهری گفت: با نهایی شدن توافق همکاری سه جانبه میان استانداری سیستان و بلوچستان، شورای عالی هاسب و وزارت بهداشت 307 خانه بهداشت روستایی جدید در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

307 خانه بهداشت روستایی در سیستان و بلوچستان ساخته می شود

307 خانه بهداشت روستایی در سیستان و بلوچستان ساخته می شود