مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 07:252021-12-23سياسي

نگاهی به ظرفیت های پنهان فردیس/از تولید زیتون طارم تا کاکتوس های هزاررنگ


ظرفیت هایی از تولید در بخش های مختلف در شهرستان فردیس وجود دارد که از آن بی خبریم که توسعه این ظرفیت ها می تواند زمینه ای برای پیشرفت شهرستان و اشتغال جوانان آن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، امام جمعه شهرستان فردیس با همراهی نماینده ولی فقیه  در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مسؤول این اداره در  شهرستان از ظرفیت های تولید در بخش کشاورزی و دامپروری با هماهنگی این اداره در  شهرستان بازدید کرد.

هدف این بازدیدها به گفته علیرضا بدری مدیر جهاد کشاورزی، معرفی ظرفیت های تولید در حوزه جهاد کشاورزی، آشنایی با مشکلات افراد شاغل در این حوزه و رفع آنها در چارچوب قانون است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در طول این بازدید ضمن بررسی روند فعالیت های  مراکز  تولیدی و صحبت با کارگران و مسوولان هر یک از این مراکز ، پیگیری مشکلات آنها از طریق مدیران دستگاه هایی مربوطه  را در دستور کار قرار داد.

درخشش زمردین زیتون از طارم تا فردیس در اولین گام، بازدید از یک طرح مشاغل خانگی تولید زیتون انجام شد که کل تصورات ما از طرح های مشاغل خانگی را به هم زد و نشان داد که دست همت اگر باشد می تواند کارگاهی  کوچک  را به کارخانه ای بزرگ  تبدیل کند و دانه های سبز زیتون طارم را چراغ زمردین  خانه و نان سفره بیش از 100 نفر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به ظرفیت های پنهان فردیس/از تولید زیتون طارم تا کاکتوس های هزاررنگ

نگاهی به ظرفیت های پنهان فردیس/از تولید زیتون طارم تا کاکتوس های هزاررنگ