مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 08:052021-12-23سياسي

مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف 5 و میگ 29 برگزار شد


با حضور امیر سرتیپ خلبان واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف 5 و میگ 29 در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

- با حضور امیر سرتیپ خلبان واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف 5 و میگ 29 در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم دانش آموختگی خلبانی هواپیمای اف 5 و میگ29 در پایگاه شهید فکوری ضمن تمجید از عملکرد کادر فنی و پروازی این پایگاه در برگزاری دوره های آموزش خلبانی گفت: اجرای چندین دوره آموزش خلبانی در مدت زمان کوتاه توسط پایگاه شهید فکوری نشانگر وجود همدلی و اتحاد در بین کارکنان این یگان است.

وی در ادامه بر استمرار ارتقای توان رزمی نیروی هوایی تاکید کرد و افزود: عملکرد جهادی همراه با صداقت، یکی از الزامات موفقیت در انجام ماموریت های محوله است که این مولفه مهم در وجود کارکنان نیروی هوایی نهادینه شده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه در خصوص جایگاه رفیع تعلیم و تعلم در اسلام گفت: یادگیری و یاد دادن فنون و علومی که به واسطه آن به خلق الله خدمت می شود، به مانند شریف ترین عبادات در دین اسلام تلقی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف 5 و میگ 29 برگزار شد

مراسم دانش آموختگی خلبانان هواپیمای اف 5 و میگ 29 برگزار شد