مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:002021-12-23سياسي

چهارمین نشست ستاد محیط زیست در صداوسیما برگزار شد


چهارمین جلسه ستاد محیط زیست و منابع طبیعی سازمان صداوسیما با حضور معاون جهاد کشاورزی و جمعی از نمایندگان شبکه های تلویزیونی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، چهارمین جلسه ستاد محیط زیست و منابع طبیعی صداوسیما به ریاست محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو سیما و با حضور مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از نمایندگان شبکه های تلویزیونی، رادیویی و استانی سیما در محل سالن کنفرانس این شبکه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا جعفری جلوه، رییس ستاد محیط زیست و منابع طبیعی رسانه ملی، اهمیت توجه به محیط زیست و منابع طبیعی در صداوسیما را همزمان با شب یلدا به عنوان یک تحول طبیعی و به عنوان نماد زایش خورشید، پایان انتظار و آغاز امید و روشنایی بازگو کرده و تلاش های صورت گرفته در این زمینه را به اختصار شرح دادند.

مدیر شبکه دو سیما در صحبت هایش به یکی از اقدامات محوری دستگاه ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: توجه به حفظ و گسترش پوشش گیاهی کشور یکی از این اقدامات است که تحت عنوان پویش هر ایرانی یک نهال مورد توجه قرار گرفته است.

مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز به عنوان متولی این طرح با اشاره به تنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نشست ستاد محیط زیست در صداوسیما برگزار شد

چهارمین نشست ستاد محیط زیست در صداوسیما برگزار شد