مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:052021-12-23ورزشي

فوتبال اترک به روایت آمار / 6 هفته نخست در 3 فصل چگونه گذشت؟


تیم فوتبال اترک خراسان شمالی طی سه دوره حضور در مسابقات لیگ دسته دو، تاکنون نتایج مختلفی را در 6 هفته نخست کسب کرده که بازخوانی آن، شاید شرایط بهتری را در نگاه به وضعیت این تیم ایجاد کند.

- ایسنا/خراسان شمالی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی طی سه دوره حضور در مسابقات لیگ دسته دو، تاکنون نتایج مختلفی را در 6 هفته نخست کسب کرده که بازخوانی آن، شاید شرایط بهتری را در نگاه به وضعیت این تیم ایجاد کند.

تیم اترک که در سال 98 شکل گرفت، با قراردادهای میلیاردی برای افراد شناخته شده ای همچون اسماعیل فرهادی به عنوان بازیکن و نیز فیروز کریمی در قامت هدایت گر تیم، مشغول به فعالیت در لیگ دسته دو شد.

در این حضور که برای نخستین بار تیمی از خراسان شمالی در لیگ دسته دو حضور می یافت و استاندار و مدیران وقت استانی و شهرستانی پشتیبان این تیم بودند، پس از 6 هفته، فیروز کریمی و یارانش با کسب یک پیروزی، دو تساوی و سه شکست، پنج امتیاز را کسب کرده و در جدول 14 تیمی این مسابقات در رده 13 قرار داشتند.

6 هفته ای که تنها برد آن در هفته ششم بود و در پنج هفته پیش از آن سه باخت و دو تساوی را کسب کرده بودند.

اعزام تیم به صورت هوایی به استان های مقصد برای بازی، از جمله اتفاقات قابل توجهی بود که دیگر هیچگاه در فصول پس از آن برای اعزام تیم اترک تکرار نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال اترک به روایت آمار / 6 هفته نخست در 3 فصل چگونه گذشت؟

فوتبال اترک به روایت آمار / 6 هفته نخست در 3 فصل چگونه گذشت؟