مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:202021-12-23حوادث

تلاش 30 آتش نشان برای اطفای حریق انبار لوازم خرازی


با تلاش 30 آتش نشان از هفت ایستگاه آتش نشانی حریق گسترده انبار لوازم خرازی در خیابان تیموری شیراز اطفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع در جمع خبرنگاران گفت: امروز 2 دی ماه ساعت 9 و 50 دقیقه طی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد  فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر از حریق گسترده ای در انبار لوازم خرازی واقع در خیابان تیموری داده شد.

 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار داشت:  30 آتش نشان از هفت ایستگاه در قالب تیم های عملیاتی متشکل از خودروی های اطفاء حریق ، امداد و نجات و تانکرهای آبرسان در کوتاهترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند و سریعا عملیات اطفاء را آغاز کردند.

قانع ابراز داشت: محل حادثه یک ساختمان قدیمی دو طبقه  بود که در منطقه ای مسکونی و در مجاورت انبارهای کالا به نگهداری لوازم خرازی اختصاص یافته بود.

به گفته وی در زمان حضور نیروها در محل حادثه، مشاهده شد که به دلیل حجم بالای مواد قابل اشتعال و همچنین سرایت شعله های آتش به قسمت های مختلف، این ساختمان کاملا شعله ور شده است.

رییس آتش نشانی شیراز ادامه داد: خوشبختانه کسی در داخل ساختمان نبود اما شدت حرارت و شعله های آتش به حدی بود که عملیات نفوذ و خاموش کردن آتش را با مشکلاتی مواجه کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 30 آتش نشان برای اطفای حریق انبار لوازم خرازی

تلاش 30 آتش نشان برای اطفای حریق انبار لوازم خرازی