مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:552021-12-23سياسي

گردهمایی فعالان مردمی راهیان نور در قم آغاز به کار کرد


فعالان مردمی راهیان نور به منظور شبکه سازی، برنامه ریزی و افزایش تعاملات در شهر مقدس قم گردهم آمدند که در این گردهمایی سرداران نادر ادیبی و عباس مطهری و شخصیت هایی از جمله سید احمد عبودتیان و حسین یکتا حضور خواهند یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، گردهمایی فعالان مردمی راهیان نور امروز به همت جامعه ملی وارثون در پلاک 313 مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد شفیعیان دبیر شبکه فعالان مردمی راهیان نور در مراسم افتتاحیه این گردهمایی با اشاره به اینکه برخی افراد ناامید برای مردم یاس و شد.

وی ادامه داد: دستگاه های دولتی با گذشت زمان به این نتیجه رسیدند که مجموعه های مردمی با آن ها هم سو هستند و در یک راستا فعالیت دارند و از همه مهم تر به این مجموعه ها نیازمند هستند، پس زمینه به رسمیت شناختن نیروهای مردمی فراهم شد.

دبیر شبکه فعالان مردمی راهیان نور با بیان اینکه امروز شاهد نخستین جلسه ستاد مرکزی فعالان مردمی راهیان نور هستیم، تصریح کرد: تلاش ما این است که با تبادل ظرفیت های موجود در سطح کشور به ویژه افزایش تعاملات بین فعالان مردمی دستاوردهای جدیدی را در حوزه راهیان نور رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید جبهه فرهنگی کشور با تمام ظرفیت ها در راهیان نور فعال شود، ابراز کرد: شبکه مرکزی فعالان مردمی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی فعالان مردمی راهیان نور در قم آغاز به کار کرد

گردهمایی فعالان مردمی راهیان نور در قم آغاز به کار کرد