مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:552021-12-23اقتصادي

با سرمایه کم کار ابزار کار نمی دهند چه برسد به کار!


یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه امروز با سرمایه کم نمی توان ابزار کار تهیه کرد چه برسد به این که یک کسب و کار را راه اندازی کرد، گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به تنهایی کافی نیست و باید آن را در اجرا محک زد.

- عبدالله مختاری در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی ایجاد مشاغل با سرمایه های اندک، گفت: قبل از ایجاد یک شغل و راه اندازی هر کسب و کاری باید فضای کسب و کار را به گونه ای فراهم کنیم که تولید کننده مبتکر، مخترع و فارغ التحصیل دانشگاه اجازه پیدا کند آنچه مفید جامعه و نفع واردات کشور است، تولید کند.

وی افزود: وقتی کسب و کار در چارچوب اشتغال پویا و منافع جامعه است، دولتها نباید به آن ورود کنند ولی متاسفانه بروکراسی های اداری و دولتی در بسیاری موارد مانع ظهور و بروز ایده های کارآفرینان و سرمایه گذاران می شود.

این کارشناس حوزه کار ادامه داد: اگر کسی می خواهد یک هواپیمای بومی بسازد یا روی آن سرمایه گذاری کند نباید مداخله دولتی در آن صورت گیرد و در این حد که خارج از ضرر و زیان جامعه و امنیت ملی نباشد و استانداردهای مربوطه و امنیت مسافران را رعایت کند، الزامی است ولی متاسفانه به قدری بروکراسی و دست اندازی زیاد است که افراد نیامده بازار کار را ترک می کنند و فرصتی برای بروز و ظهور ایده های خلاقانه و کسب و کار خود پیدا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سرمایه کم کار ابزار کار نمی دهند چه برسد به کار!

با سرمایه کم کار ابزار کار نمی دهند چه برسد به کار!