مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:252021-12-23پزشكي

رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب شد


طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر شیبانی به عنوان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب و از خدمات دکتر چمن رییس پیشین این دانشگاه تقدیر شد.

- با ابلاغ حکمی از سوی دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر حسین شیبانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

در متن این حکم انتصاب خطاب به دکتر شیبانی آمده است؛ خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش عطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نماید.

در ادامه ابراز امیدواری شده است، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اتکال به خداوند متعال حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسا ستیزی و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب شد

رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب شد