مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:352021-12-23سياسي

سربازان الگوی از غیرت و شرف برای نسل های آینده هستند


سرباز از جان خویش برای دفاع از کشور می گذرد و این غیرت و شرف جوان سرباز الگویی برای تمام نسل هاست.

- ، سردار یدالله بوعلی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، جوان سرباز با تاکید بر اهمیت موضوع حفظ شأن و پاسداشت جایگاه والای سرباز، گفت: همه کسانی که در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی پا می گذارند جزیی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی هستند و همیشه عزیز و مورد تکریم ملت ایران خواهند بود.

او با بیان اینکه جایگاه سرباز یک جایگاه والا و مقدس است، گفت: سرباز از جان خویش برای دفاع از کشور می گذرد و این غیرت و شرف جوان سرباز الگویی برای تمام نسل هاست.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در مجموعه سپاه فجر نگاه ما به سربازان همچون نگاه به عزیزان و فرزندانمان است، گفت: تلاش برای ارتقا و تعالی معنوی و شخصیتی جوانان سرباز یکی از رسالت های مهم مسئولان بوده و همواره مورد مطالبه فرماندهان است.

او با بیان اینکه محبت اساس روابط مسئولان و سربازان است، خاطرنشان کرد: دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای تجربه اندوزی و کسب آگاهی برای زندگی آینده قشر جوان است.

سردار بوعلی خطاب به سربازان گفت: قدرلحظات جوانی دوران خدمت مقدس سربازی را بدانید و با تفکر جهادی در هر عرصه ای که کشور و انقلاب اسلامی نیاز دارد وارد شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان الگوی از غیرت و شرف برای نسل های آینده هستند

سربازان الگوی از غیرت و شرف برای نسل های آینده هستند