مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:552021-12-23حوادث

محموله 18 کیلویی مواد مخدر در دیلم زمین گیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف و توقیف محموله بزرگ 18 کیلویی مواد مخدر شیشه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیلم، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان دیلم سرهنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر از یکی از استان های جنوب شرقی کشور و انتقال آن به یکی از استان های غربی، موضوع در دستور کار مأمورین پلیس دیلم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم ادامه داد: با تشکیل چند موردنظر دارای دو نفر سرنشین زن و یک نفر راننده مرد، در ورودی ایستگاه بازرسی شهید موسوی شناسایی شد.

وی افزود: به منظور توقیف خودرو دستور ایست صادر که راننده به ایست مأمورین توجهی ننموده و با سرعت زیاد قصد فرار داشت در نهایت با وسایل نگهدارنده و سیخک چرخ های خودرو پنچر که طی مسافتی متوقف شد.

علی یاری بیان کرد: پس از توقیف خودرو و انتقال به مقرر انتظامی در بازرسی از آن مقدار 18 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

این مقام نظامی با بیان اینکه دراین رابطه هر سه نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند توضیح داد: مأمورین این شهرستان همچنان به جهت پیشبرد اهداف خود با سوداگران مرگ و واردکنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که افراد سودجو باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 18 کیلویی مواد مخدر در دیلم زمین گیر شد

محموله 18 کیلویی مواد مخدر در دیلم زمین گیر شد