مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 11:302021-12-23فرهنگي

«قاتل و وحشی» در «فجر 38» بازبینی شده است + صورتجلسه


دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در پی برخی از حاشیه های پیش آمده درباره امکان حضور فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» در این دوره از جشنواره با انتشار متنی توضیحاتی را ارائه داد.

- به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر با انتشار متنی تأکید کرد فیلم سینمایی قاتل و وحشی در سال 98 با امضای هفت عضو هیات انتخاب بازبینی شده است.

در توضیحات تکمیلی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر آمده است: بر اساس صورتجلسه هیأت انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم قاتل و وحشی ساخته حمید نعمت الله، در سال 1398 به جشنواره ارائه و با امضای هفت عضو هیأت انتخاب، بازبینی شده است.

دبیرخانه جشنواره بار دیگر یادآوری می کند: بر اساس آیین نامه چهلمین جشنواره فیلم فجر،  جشنواره فیلم فجر، فقط فیلم هایی را که حداکثر در سالِ پیش از برگزاری جشنواره تولید و قبلاً به جشنواره ارائه نشده باشند، می پذیرد.

بنابراین، کلیه فیلم های متقاضی شرکت در هر یک از بخش های رقابتی، باید از سال 1399 به بعد تولید شده و در دوره های گذشته جشنواره نیز مورد بازبینی هیأت انتخاب قرار نگرفته باشند.

بر اساس مستندات دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، فیلم قاتل و وحشی ساخته آقای حمید نعمت الله، پیش از سال 1399 تولید شده، در سال 1398 به سی و هشتمین جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قاتل و وحشی» در «فجر 38» بازبینی شده است + صورتجلسه

«قاتل و وحشی» در «فجر 38» بازبینی شده است + صورتجلسه